NOVÉ UPOZORNĚNÍ!!!

05.06.2016 15:26

Ahojda! Tak jsem zase tady. Já vím, už dlouho jsem nic nepřidala, ale bohužel nemám inspiraci a proto jsem se rozhodla, že se tu znovu objeví povídky na přání! Doufám, že máte radost:) jinak v poslední době taky ráda kreslím a takové věci. Bohužel, ale nekreslí víly Winx, ale tak nějak různé věci. Mohla bych se však pokusit udělat i obrázky na přání:)

nevím to ještě jistě tak mi to prosím písněte do komentů. pokusím se tenhle web znovu rozjet:D

Mám i rozepsaný nový příběh. Není však o winx, ale o elfce jež zajal jeden zlý černokněžník. Pod tímto článkem budete mít úryvek z již předepsaných kapitol. Mám jich, už celkem šest a píšu sedmou;)

jak už jsem říkala všechny dotazy, souhlasy či výhrady mi prosím piště do komentářů, nebo na email. Mějte se hezky vaše Elis

—————

Zpět